„Gość Niedzielny” i „Tygodnik Powszechny” miały w kwietniu 2019 r. lepszą sprzedaż niż w tym samym miesiącu przed rokiem. Największe spadki zanotowały „Gazeta Polska” i „Newsweek Polska”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że liderem wśród tygodników opinii pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2019 roku wyniosła 119 173 egz. Tytuł ten, w stosunku do analogicznego miesiąca 2018 r., poprawił swój wynik o 3,01 proc. Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, które po spadku o 3,69 proc. osiągnęła sprzedaż na poziomie 100 007 egz. Trzecią pozycję zajął „Newsweek Polska” - 78 235 egz. (spadek o 15,46 proc). Kolejne miejsca zestawienia wyglądają następująco: „Sieci” - 42 211 egz.(spadek o 7,97 proc.), „Do Rzeczy” - 33 734 egz. (spadek o 4,70 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 30 033 egz. (wzrost sprzedaży o 3,86 proc.), „Gazeta Polska” - 21 338 egz. (spadek aż o 26,08 proc.), „Przegląd” – 16 265 egz. (spadek o 6,5 proc.), „Wprost” – 14 798 egz. (spadek o 14,65 proc.).
jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl