W lutym wszystkie tygodniki opinii odnotowały spadki sprzedaży w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Na ostatnie miejsce w zestawieniu spadł „Wprost” - wyprzedził go „Przegląd”.

Liderem średniej sprzedaży tradycyjnie pozostaje „Gość Niedzielny”, którego wynik w lutym spadł o 7,35 proc. do 109 179 egz. Na drugim miejscu była „Polityka” – jej sprzedaż zmniejszyła się o 4,66 proc. do 92 953 egz. -  a na trzecim „Newsweek Polska” z wynikiem 78 723 egz. (spadek o 11,25 proc.). Kolejne pozycje zajęły: „Sieci” - 40 343 egz., (spadek o 19,50 proc.), „Do Rzeczy” -  31 486 egz. (spadek o 13,40 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 27 438 egz. (spadek o 3,89 proc.), „Gazeta Polska” – 23 125 egz. (spadek o 23,55 proc.). Na ostatnią pozycję w zestawieniu spadł „Wprost”, którego sprzedaż w lutym zmniejszyła się o 8,40 proc. i wyniosła 14 172 egz. Wyprzedził go „Przegląd”, który odnotował wynik na poziomie 15 571 egz. (spadek o 6,59 proc.).

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

 

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl