Program III Polskiego Radia w pierwszym kwartale 2019 r. miał minimalnie większą słuchalność niż radiowa Jedynka. Ale obie stacje tracą słuchaczy – wynika z najnowszej fali badania Radio Track.
Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM. Udział stacji pod względem słuchania w okresie: styczeń – marzec 2019 r. wyniósł 27,5 proc. i był o 1,5 pkt proc. większy niż w tych samych miesiącach przed rokiem. Drugą pozycję zajęło Radio ZET z wynikiem 12 proc. Taką samą słuchalność stacja ta miała w pierwszym kwartale 2018 r. Trzecia w zestawieniu ESKA poprawiła zaś swój rezultat o 0,4 pkt. proc. do 7,6 proc. Awans z piątego na czwartą pozycję zanotowała Trójka, której wynik spadł co prawda o 0,6 pkt. proc. do 5,2 proc. (dokładnie 5,19 proc.), ale i tak pozwoliło jej to wyprzedzić minimalnie Jedynkę. Program I PR zanotował bowiem największy spadek w zestawieniu, aż o 2,4 pkt. proc. do 5,2 proc.(dokładnie 5,17 proc.).
jka, źródło: Wirtualnemedia.pl