Tylko „Puls Biznesu” i „Parkiet Gazeta Giełdy” zanotowały w lutym wzrost sprzedaży. Największy spadek dotknął „Gazetę Polską Codziennie”.

Liderem wśród dzienników ogólnopolskich tradycyjnie pozostaje „Fakt”. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż tego tytułu w lutym 2019 r. wynosiła 228 266 egz. i była o 11,90 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Na drugim miejscu znalazł się „Super Express” z wynikiem 116 162 egz. (spadek o 6 proc.), a na trzecim „Gazeta Wyborcza”, której średnia sprzedaż, po spadku o 6,04 proc., wynosiła w lutym 92 259 egz.

Kolejne pozycje zajęły: „Rzeczpospolita” – 41 171 egz. (spadek o 8,65 proc.), „Dziennik Gazeta Prawna” – 38 177 egz. (spadek o 0,01 proc.), „Przegląd Sportowy” – 22 238 egz. (spadek o 10,29 proc.), „Gazeta Polska Codziennie” – 13 903 egz. (spadek o 16,26 proc.). Zestawienie zamykają dwa tytuły, które w lutym poprawiły sprzedaż. Wynik „Pulsu Biznesu” wzrósł o 6,40 proc. i wyniósł 9 441 egz., a „Parkietu Gazety Giełdy” poszedł w górę o 5,69 proc. do 3 922 egz.

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl