Wśród tygodników opinii w styczniu 2019 r. tylko „Newsweek Polska” zanotował minimalnie większą sprzedaż w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku.

Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynik, że liderem w tym segmencie niezmiennie pozostaje „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż wyniosła w styczniu 113 255 egz. (spadek o 2,23 proc.). Na drugim miejscu znalazła się „Polityka” z wynikiem 95 902 egz. (spadek o 5,85 proc.), a na trzecim „Newsweek Polska”, którego sprzedaż wzrosła o 0,23 proc. do 85 507 egz. Kolejne pozycje zajęły: tygodnik „Sieci”: 36 416 egz.(spadek o 30,23 proc.), „Do Rzeczy” - 32 285 egz. (spadek o 17,76 proc.), „Tygodnik Powszechny” – 29 124 egz. (spadek o 5,08 proc.), „Gazeta Polska” – 22 920 egz. (spadek o 26,54 proc.), „Wprost” – 15 721 egz. (spadek o 9,33 proc.) i „Przegląd”  - 15 156 egz. (spadek o 2,92 proc.).

jka, żródło: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

 

 

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl