Wśród dzienników regionalnych w pierwszych trzech kwartałach tego roku najlepiej sprzedawała się „Gazeta Pomorska”, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż „Gazety Pomorskiej” w kwartałach od I do III 2018 roku wyniosła 29 356 egz. - o 11,30 proc. mniej, niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 25 121 egz. - znalazł się „Dziennik Zachodni”. Tytuł ten zanotował jednak spadek aż o 17 proc. Trzecie miejsce przypadło „Głosowi Wielkopolskiemu”, którego sprzedaż wyniosła 21 227 egz.(spadek o 11,34 proc.).
Liderem sprzedaży we wrześniu również była „Gazeta Pomorska” - 27 976 egz. (spadek o 12,55 proc. w stosunku do września 2017 r.). Kolejne miejsca zajęły: „Dziennik Zachodni” - 22 550 egz.(spadek o 24,34 proc. ) oraz „Głos Wielkopolski” - 19 560 egz. (spadek o 17,15 proc.).
jka, źródło: ZKDP, Wirtualnemedia.pl