Wśród tygodników opinii w lipcu jedynie „Tygodnik Powszechny” sprzedawał się lepiej niż przed rokiem – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na pierwszym miejscu tradycyjnie znalazł się „Gość Niedzielny”, którego średnia sprzedaż wyniosła 105 883 egz. (o 9,40 proc. mniej niż w lipcu ubiegłego roku). Wynik drugiej w zestawieniu „Polityki” wyniósł 96 228 egz., po spadku  o 11,45 proc. Trzecie miejsce zajął „Newsweek Polska” ze średnią sprzedaż na poziomie 86 766 egz., (o 10,35 proc. w dół). Na czwartej pozycji znalazł się tygodnik „Sieci”, który zanotował spadek aż o 33,42 proc.- w lipcu sprzedało się go 42 346 egz. Kolejne miejsca zajęły: „Do Rzeczy” (33 415 egz., spadek o 18,84 proc.), „Tygodnik Powszechny” (26 521 egz., wzrost sprzedaży o 15,85 proc.) oraz „Gazeta Polska” (25 122 egz., spadek o 30,78 proc.)

jka, źródła: ZKDP, Wirtualnemedia.pl

Udostępnij
Komentarze
Disqus

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl