„Gość Niedzielny” wciąż pozostaje liderem wśród tygodników opinii. Największym wzrostem sprzedaży w lutym może się jednak pochwalić „Tygodnik Powszechny”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” w lutym wyniosła 117 835 egz. (o 5,25 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej). Druga w zestawieniu jest „Polityka”, której sprzedaż zmniejszyła się o 14,61 proc. do 97 500 egz. Na trzecim miejscu znalazł się „Newsweek Polska” z lutową sprzedażą na poziomie 88 855 egz.(spadek o 12,93 proc). Duże spadki odnotowały tygodniki prawicowe. Sprzedaż tygodnika „Sieci” zmniejszyła się o 26,06 proc. do 50 118 egz., a „Do Rzeczy” o 18,82 proc. do 36 357 egz. Największy wzrost sprzedaży, wynoszący 29,33 proc., odnotował „Tygodnik Powszechny”. Jego średnia sprzedaż w lutym wyniosła 29 394 egz. Na ostatnim miejscu znalazł się „Wprost”, którego sprzedaż spadła do najgorszego wyniku w historii – 15 tys. egz.
jka, źródła: Wirtualnemedia, ZKDP