Prawie wszystkie codzienne gazety regionalne i lokalne odnotowały w lutym spadki sprzedaży. Najwięcej stracił „Dziennik Bałtycki” – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Liderem zestawienia jest „Gazety Pomorska” (Polska Press Grupa), której średnia sprzedaż ogółem w lutym 2018 r. wyniosła 30 523 egz., czyli o 11,23 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2017 r. Drugie miejsce zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa) - 26 754 sprzedanych egzemplarzy (spadek o 14,11 proc.), a trzecie „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa) - 22 588 egz. (spadek o 8,22 proc.)
Jedyną gazetą ze wzrostem sprzedaży w lutym - o 5,18 proc. do 2 861 egz. - była „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa). Największy spadek zanotował „Dziennik Bałtycki” (Polska Press Grupa) - jego średni wynik zmniejszył się o 17,81 proc. do 15 203 egz.
jka, źródło: Wirtualnemedia.pl