w SEKRETARIACIE POSIEDZEŃ SEJMU
- w Wydziale Sprawozdań Stenograficznych
Podstawowe zadania i obowiązki:
- redakcja i korekta sprawozdań stenograficznych
- korekta językowa projektów ustaw i uchwał
- redakcja i korekta materiałów pokonferencyjnych
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe magisterskie - filologia polska
- biegła znajomość pakietu MS Office
- biegłość w redakcji i korekcie tekstów
- doskonała znajomość zasad poprawnej polszczyzny, ortografii i interpunkcji
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność szybkiego uczenia się
- dyspozycyjność i odporność na stres
- co najmniej rok doświadczenia zawodowego na stanowisku redaktora językowego lub korektora w redakcji periodyku lub w wydawnictwie książkowym
Wymagania pożądane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym wyższym - B2
- umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze
- znajomość procesu legislacyjnego
- znajomość bieżących zagadnień społeczno-politycznych
Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa
z dopiskiem na kopercie ”oferta pracy”.
Ważna jeszcze 16 dni (do 24.05.2019)
Oferty powinny zawierać:
1) list motywacyjny, CV oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
2) oświadczenie:
"Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902,
ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:
- korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa,
- e-mail: iod@sejm.gov.pl;
3) przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji i nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa;
4) podanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji w związku z art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.), ustawą z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2142, ze zm.) i innymi przepisami powszechnie obowiązującymi;
5) w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat;
7) przysługuje Pani/Panu prawo:
- dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych,
- prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- w zakresie wynikającym z przepisów prawa - prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Pani/Pan danych osobowych;
8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa”.
Oświadczenie może być uzupełnione o następującą zgodę:
”Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, także do przyszłych procesów rekrutacji”.
Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
Kancelaria Sejmu zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.