Oferta pracy na stanowisku:
Kierownik Biura Komunikacji
Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:
- Organizację i kierowanie pracą Biura Komunikacji
- Przygotowanie strategii komunikacyjnej KPK PB UE i jej realizację
- Wsparcie realizacji przygotowania portali dedykowanych programom ramowym UE;
- Redagowanie polskiej i angielskiej strony internetowej dedykowanej programom ramowym UE. Prowadzenie kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
- Realizacja materiałów multimedialnych, filmów video do mediów społecznościowych
- Przygotowywanie komunikatów na strony internetowe, wpisów w mediach społecznościowych, newsletterze;
- Kontakty z mediami i organizacje spotkań prasowych;
- Udział w dedykowanych krajowych i zagranicznych konferencjach, warsztatach
i spotkaniach; - Wyszukiwanie informacji powiązanych z działalnością informacyjną KPK
i korzystanie z nich w planowaniu i realizacji działań komunikacyjnych. Współpracę
z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rzecz komunikacji i upowszechniania informacji na temat programów ramowych UE; - Organizację i promocję webinariów poświęconych zagadnieniom związanym
z programami ramowymi UE; - Wsparcie komunikacji w projektach europejskich;
- Współpracę z partnerami i firmami zewnętrznymi m.in.: w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych i informacyjnych.
- Przygotowanie podstawowych materiałów graficznych, znajomość programu Illustrator.
Wymagania podstawowe:
- Wykształcenie wyższe, preferowane dziennikarstwo, polonistyka, anglistyka, lingwistyka stosowana, komunikacja społeczna; public relations, marketing
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Dobra znajomość zasad redagowania stron internetowych;
- Umiejętność szybkiego redagowania treści w języku polskim i angielskim;
- Znajomość wykorzystania mediów społecznościowych;
- Łatwość komunikacji oraz nawiązywania kontaktów również w środowisku międzynarodowym;
- Umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;
- Zaangażowanie i dobra organizacja czasu pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i analitycznego myślenia;
- Dbanie o jakość i terminowość realizacji powierzonych obowiązków;
- Dyspozycyjność.
- Otwartość, umiejętność budowania relacji w organizacji oraz na zewnątrz organizacji
- Punktualność, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu
- Dbanie o dobry wizerunek organizacji i zespołu
- Kreatywność
- Umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym, zwłaszcza w Komisji Europejskiej;
- Dodatkowa znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego;
- Doświadczenie w zarządzaniu.
Aplikację należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania do dnia 20 kwietnia 2019 r.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji prowadzonego przez IPPT PAN z siedzibą w Warszawie, ul. A. Pawińskiego 5B, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 / WE (RODO)."
Informujemy, że nawiążemy kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Oferta ważna jeszcze 17 dni (do 11.05.2019)