Oferta pracy na stanowisku:

Kierownik Biura Komunikacji
 
 

Pracując z nami będziesz odpowiedzialna/odpowiedzialny za:

  • Organizację i kierowanie pracą Biura Komunikacji
  • Przygotowanie strategii komunikacyjnej KPK PB UE i jej realizację
  • Wsparcie realizacji przygotowania portali dedykowanych programom ramowym UE;
  • Redagowanie polskiej i angielskiej strony internetowej dedykowanej programom ramowym UE. Prowadzenie kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
  • Realizacja materiałów multimedialnych, filmów video do mediów społecznościowych
  • Przygotowywanie komunikatów na strony internetowe, wpisów w mediach społecznościowych, newsletterze;
  • Kontakty z mediami i organizacje spotkań prasowych;
  • Udział w dedykowanych krajowych i zagranicznych konferencjach, warsztatach
    i spotkaniach;
  • Wyszukiwanie informacji powiązanych z działalnością informacyjną KPK
    i korzystanie z nich w planowaniu i realizacji działań komunikacyjnych. Współpracę
    z partnerami krajowymi i zagranicznymi na rzecz komunikacji i upowszechniania informacji na temat programów ramowych UE;
  • Organizację i promocję webinariów poświęconych zagadnieniom związanym
    z programami ramowymi UE;
  • Wsparcie komunikacji w projektach europejskich;
  • Współpracę z partnerami i firmami zewnętrznymi m.in.: w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych i informacyjnych.
  • Przygotowanie podstawowych materiałów graficznych, znajomość programu Illustrator.

 

 Wymagania podstawowe:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane dziennikarstwo, polonistyka, anglistyka, lingwistyka stosowana, komunikacja społeczna; public relations, marketing
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Dobra znajomość zasad redagowania stron internetowych;
  • Umiejętność szybkiego redagowania treści w języku polskim i angielskim;
  • Znajomość wykorzystania mediów społecznościowych;
  • Łatwość komunikacji oraz nawiązywania kontaktów również w środowisku międzynarodowym;
  • Umiejętność pracy w zespole i budowania relacji;
  • Zaangażowanie i dobra organizacja czasu pracy;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i analitycznego myślenia;
  • Dbanie o jakość i terminowość realizacji powierzonych obowiązków;
  • Dyspozycyjność.
  • Otwartość, umiejętność budowania relacji w organizacji oraz na zewnątrz organizacji
  • Punktualność, obowiązkowość, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dbanie o dobry wizerunek organizacji i zespołu
  • Kreatywność
  • Umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność

 

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość specyfiki pracy w środowisku międzynarodowym, zwłaszcza w Komisji Europejskiej;
  • Dodatkowa znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego;
  • Doświadczenie w zarządzaniu.

Aplikację należy przesyłać za pomocą przycisku aplikowania do dnia 20 kwietnia 2019 r.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji prowadzonego przez IPPT PAN z siedzibą w Warszawie, ul. A. Pawińskiego 5B, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 / WE (RODO)."
 
Informujemy, że nawiążemy kontakt wyłącznie z wybranymi kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
 
Oferta ważna jeszcze 17 dni (do 11.05.2019)
 
Udostępnij

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl