KANCELARIA SEJMU
BIURO PRAWNE I SPRAW PRACOWNICZYCH
 
zatrudni
 
REDAKTORA WYDAWNICZEGO
w Wydawnictwie Sejmowym
Miejsce pracy: Warszawa
 
 

Podstawowe zadania i obowiązki:

  1. Prowadzenie całego procesu wydawniczego publikacji ciągłych, współpraca z Komitetem Redakcyjnym, autorami, recenzentami i tłumaczami, tworzenie tekstów, redakcja merytoryczna i językowa artykułów zakwalifikowanych do druku, korekta, praca w zakresie indeksacji w międzynarodowych bazach naukowych.
  2. Tworzenie newsletterów i prowadzenie strony internetowej.

 

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: politologia, historia, prawo),
  • doskonałe kompetencje językowe,
  • biegła umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • zdolność do pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
  • zdolność do angażowania się w powierzone obowiązki,
  • rzetelność i terminowość,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • kultura osobista na wysokim poziomie,
  • dyspozycyjność,
  • co najmniej pięcioletnie doświadczenie w redagowaniu i korekcie tekstów naukowych w redakcji czasopism lub publikacji zwartych.

 

Wymagania pożądane:

  • znajomość narzędzi SEO/SEM,
  • umiejętność opracowania redakcyjnego tekstu w języku angielskim,
  • znajomość zagadnień związanych z historią, polityką i myślą polityczną.

 

Mile widziane:

  • kursy redakcji merytorycznej (np. PTWK).
  • praktyczna znajomość programu Adobe Creative Claud.
  • doktorat z nauk społecznych lub humanistycznych.
Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, proszone są o dokonanie zgłoszenia do 28.02.2019 roku przez Internet: http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/ofertyKS.xsp lub o przesłanie swojej aplikacji pocztą na adres:
 
Kancelaria Sejmu
Biuro Prawne i Spraw  Pracowniczych
ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa

z dopiskiem na kopercie ”oferta pracy”.

 

Oferty powinny zawierać:

1) list motywacyjny, CV oraz kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

2) oświadczenie:

"Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902,
ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

 

Oświadczam, iż zostałem poinformowany o tym że:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa;

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych:

  1. korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych Kancelaria Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa,
  2. e-mail: iod@sejm.gov.pl;

3) przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO i art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji i nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa;

4) podanie danych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji w związku z art. 221 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.), ustawą z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2142, ze zm.) i innymi przepisami powszechnie obowiązującymi;

5) w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem;

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 2 lat;

7) przysługuje Pani/Panu prawo:

  1. dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych,
  2. prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych
  3. w zakresie wynikającym z przepisów prawa - prawo do usunięcia, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania Pani/Pan danych osobowych;

8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa”.

 

Oświadczenie może być uzupełnione o następującą zgodę:

”Wyrażam zgodę, aby Kancelaria Sejmu z siedzibą w Warszawie 00-902, ul. Wiejska 4/6/8, przetwarzała moje dane osobowe zawarte w dokumentach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, także do przyszłych procesów rekrutacji”.


Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

Kancelaria Sejmu zastrzega sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Udostępnij

Jest to archiwalna wersja portalu. Nowa wersja portalu SDP.pl, dostępna pod adresem: https://sdp.pl